Klacht: klacht 2

Goirle, zaterdag 14 mei 2016
Betreft: Informatie aanvraag via website GreetZZ ballonvaarten
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor je mail!

GreetZZ Ballonvaarten B.V. neemt zo snel mogelijk contact met je op om je vraag te beantwoorden.

Je stelde ons de volgende vraag:
klantnummer 0135313540 ticket nmr 201506953 en 913 Ik had gereserveerd voor een baqllonvaart vanaf Beesd, mijn kleindochter heeft echter haar arm gisteren gebroken en dus moet ik voor even afzeggen vr gr Gerry de Bont
Telefoonnummer: 0614578801
E-mail adres: gerrydebont@gmail.com

Voor meer informatie kun je contact opnemen met de GreetZZ Ballonvaarten B.V. helpdesk 013 5313540 of mail naar info@greetzz.com.

GreetZZ,

GreetZZ Ballonvaarten B.V.

wanneer ik zo snel mogelijk een activering heb van mijn tickets.
Zoals ik al heb laten weten zijn mijn tickets "gebruikt", terwijl wij niet gevaren hebben. Ik heb op tijd afgezegd.
Toen ik weer wilde boeken werd ik zeer onvriendelijk te woord gestaan en behandeld als een nummer!
Mijn tickets zijn inmiddels al een jaar oud, we hebben verschillende keren geboekt en het ging steeds niet door. De tickets waqren een cadeau van mij aan mijn kleindochter.
groet Gerry de Bont 0614578801

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 13 juni 2016 om 12:21 geantwoord

Beste Gerry, bedankt voor je melding. Je plaatst nu een klacht over Greetz, een online wenskaarten en cadeau winkel. We raden je sterk aan een klacht te plaatsen bij Greetzz Ballonvaarten, of hun te bellen. We wensen je veel succes toe en hopen dat je snel een ballonvaart mag maken! Greetz, Fleur, Greetz Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door gerry de Bont