Mijn Klacht:
Beste heermevrouw,
Ik doe mijn boodschappen al jaren bij albert heijn. Vandaag om 21.10 sigaretten halen en heb me id laten zien alsnog kreeg ik geen sigaretten. Ben 29 jaar oud. Ik vind dit heel erg en wil graag dat die jongeman achter de kassa eerst ingewerkt moet worden hoe hij met klanten om moet gaan. Heel erg dat ik mijn id heb laten zien en alsnog kreeg ik geen sigaretten. Ik ben 29 jaar oud en ga zeker nog meer klachten indienen. Heel jammer voor albertheijn elke dag doe ik boodschappen dus voortaan niet meer als die jongeman daar aan t werk is.
Met vriendelijke groet,
Fatih Adiyaman
Gewenste Oplossing:
Nvt

