Klacht: KLACHT!

op 06 april 2013 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Vandaag ging ik met m’n kindje naar Dirk v.d.Broek-Sierplein om boodschap te doen.De kassier(een meisje met Marokaanse afkomst)maakte een fout en markeerde mijn pizza aan de meisje die voor mij stond.Toen stuurde de kassier die meisje naar de klantenservice om de pizza terug te brengen en zei tegen mij dat ze markeerde de pizza ook aan mij en dat ik de pizza van het meisje zal krijgen.Ik heb betaald,(ja waar) de pizza stond wel op mijn kassabon en ik begon te wachten op de pizza.Ik zag dat de meisje bracht de pizza terug en ging naar buiten maar ik kreeg geen pizza!!!Toen ging ik naar de klantenbalie en zei tegen een andere(Marokaanse)meisje dat de pizza is voor mij en ze kwaadwillig aantwoorde:NEEEEE.Hm,Ik strekte m’n handen om te laten zien dat “PIZZA”staat op de bon eeeeeeen ze pakte hem,knerpte hem in haar hand en begon te schreuwen tegen mij.

Ik was niet tevreden met de oplosing.Ik wil dat 2 meisjes ontslagen worden.Ik heb de voorman geroept,hij weet dus wie dat meisjes zijn en ik wil ze graag niet meer achter de kassas zien.
Ga lekker naar huis,anders zullen de klanten van Dirk lekker DALEN!!!

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cura