Klacht: klacht

Ik ben een aantal weken geleden door het bedrijvenregister. Ze maakten zich bekend en vroegen meteen of ze het gesprek mochten opnemen. Ik zei in eerste instantie NEE. Maar na enig aandringen van hun kant heb ik dan toch ja gezegd…ze vertelden mij dat het opgenomen gesprek voor traininingsdoeleinden gebruikt kon worden. ze hebben mij een aanbod gedaan om mijn bedrijf te laten vermelden op internet. voorts verelden zei dat ik er minimaal 5 klanten per jaar aan over zou houden. het zou 296,45 euro per jaar kosten. Ik had ook 30 dagen bedenktijd. Ik heb in eerste instantie binnen zeven dagen terug gebeld en gemeld dat ik er geen gebruik van wilde maken. Voorts heb ik binnen dertig dagen wederom gebeld en nogmaals uitgelegd dat ik dit niet wilde met reden dat ze niks voor mij kunnen betekenen Dit omdat kennissen van mij vertelden dat ik dit nooit moest doen omdat ik alleen gebakken lucht zou kopen.Toen werd mij doodleuk even medegedeeld dat ik aan een contract vast zat.Dit was telefonisch opgenomen tijdens ons eerste gesprek en dat ik er niet vanaf kon komen. Ze hebben dus eerst verteld dat het gesprek voor trainingsdoeleinden was en voorts blijkt dat z je een contract aangesmeerd hebben.Ik heb duidelijk gereageerd binnen de termijn en bedankt voor hun diensten.Toch stuurt bedrijvenpagina een rekening en dreigen al met een incassobureau. Ik weiger pertinent om te betalen omdat deze mensen met bedrog en misleiding contracten aan de man brengen. Voorts ontvang ik alleen maar pulpmail waar ik totaal niks mee kan.Als ik vraag waar ze gevestigd zijn krijg ik alleen ontkennende antwoorden en dat ik ze niet kan bezoeken…anders had ik daar al tien keer aan de balie gestaan om het te regelen.

Onmiddelijke schrapping uit hun register,want ik sta zelf al vermeld onder een aanzienlijk aantal trefwoorden,(waar wel goeds uit voort komt)Onmiddelijke betalings-staking van hun kant af. Ik zou dit voorts heel graag voor willen laten komen en aan de Rechter deze bedrieglijke situatie uitleggen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nederlandse Bedrijven Documentatie

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nederlandse Bedrijven Documentatie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis kemper1258