Klacht: Een reviewplatform waarbij product review er niet bij zit..

Peter23456789 op 07 juli 2023 over Kiyoh in de categorie Algemeen

Op de website van Kiyoh wordt er aangegeven bij koppelingpartners dat er een samenwerking en koppeling is met Woocommerce. Er is een plugin voor de shop reviews, maar wanneer je ook product reviews wilt hebben en de XML-feed wilt gebruiken, krijg je een script dat alleen een specialist kan koppelen met je website en dat kost meer dan €150 euro voor alleen de product koppeling, dus in totaal bijna €300.

De informatie op de website is misleidend en uiteraard ben je al gauw te laat omdat je 1 jaar vast zit en €580 euro (zonder product review) kwijt voor iets dat je niet kan gebruiken. Als oplossing is de product review weg gehaald en hoeft deze niet betaald te worden. Een review platform dat alles los verkoopt waardoor je achteraf de extra functies moet bij betalen. Had ik de reviews van Kiyoh maar eerder gelezen.

Geld terug

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiyoh

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiyoh nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter23456789