Klacht: Kipsate

op 28 augustus 2017 over Delifrance in de categorie Horeca

Op 28-8-2017, ben ik met vriendinnen gaan lunchen bij delifrance in Zeist. We hadden alle drie de kipsate besteld. Deze stond heel mooi afgebeeld op het menukaart. Echter, wij kregen iets geserveerd wat niet naar kipsate smaakte. Het was een sponzige, natte kipsate, wat totaal niet naar kip smaakte en ook niet de structuur van kip heeft. We hebben dit niet kunnen opeten, want het smaakte onaangenaam. De mevrouw die ons hielp was erg vriendelijk en zei dat ik een salade kan krijgen als alternatief. Dit vond ik goed. We hebben ons kipsate niet gegeten, alleen het stokbroodje en wat rauwkost. We moesten wel de rekening van 30 euro betalen en de drankjes kregen we gratis. Ik vind dat de mevrouw ons vriendelijke heeft geholpen. De man die daar stond zei tegen de serveerster dat we alles gewoon moeten betalen. De serveerster zei vervolgens dat we de drankjes van haar kregen en ik kreeg 1 salade mee voor thuis. Ik vind het erg dat we alsnog de rekening moeten betalen, terwijl we de kipsate niet hebben kunnen nuttigen en het was erg onsmakelijk. De borden gingen dus vol terug. Wat vind u hiervan? En waarom serveert delifrance niet kip, zoals aangegeven?

Alvast bedankt.

SAMINA

Als we een alternatief krijgen, een tegoed bon of iets dergelijks, want delifrance heeft verder alles lekker in het assortiment.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Delifrance

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Delifrance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Samina