Mijn Klacht:
Ik had deze middag de kip roti snack eens geprobeerd en ik kon niets anders dan teleurgesteld zijn. Het deeg viel uiteen en smaakte droog, poederig en oudbakken
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon dat jullie dit product eens herzien, want dit bevat geen enkele vorm van kwaliteit, meer eis ik niet.

