Klacht: kindervoetbaltenue Nederland

op 19 januari 2014 over Voetbalwarenhuis.com in de categorie Internetshops - Sport

Eind nov 2013 een kindervoetbaltenue van Nederlands elftal besteld. Voor een sinterklaas kado voor mijn zoon.Na mijn verschillende mails waarop gereageert wordtnet smoesen heb ik het nu nog niet ontvangen(19-01-2014)
Steeds wordt beloofd dat het de week erop bezorgd wordt. Dan is het gestolen bij de dhl dan ligt er iemand die het regelt in het ziekenhuis. Nu na boze mail krijg ik geen reactie terug!

Dat het tenu geleverd wordt. Of mijn geld terug!!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voetbalwarenhuis.com

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voetbalwarenhuis.com nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voetbalwarenhuis.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voetbalwarenhuis.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Voetbalwarenhuis.com

Heeft op 28 januari 2014 om 23:41 geantwoord

Hallo er is een nieuw tenue besteld voor deze mevrouw komt 7 feb binnen dan word het verstuurd

Heeft op 18 maart 2014 om 09:23 geantwoord

Ik krijg nu ook bericht dat het voetbalwarenhuis de klacht heeft opgelost? Hoe dan ik heb mijn geld of tenue niet gezien!!!!

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Voetbalwarenhuis.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door samtraas