Klacht: Kinderfiets uitstallen met steunwielen indien niet inbegrepen in de prijs

op 13 augustus 2015 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag zijn wij langs geweest in de vestiging te Kortrijk. Voor onze dochter gingen wij de 16 inch fiets kopen KINDERFIETS 16″ LILOO PRINCESS WIT / ROZE B’TWIN. Dit was onze maximumprijs. Er hingen steunwieltjes aan dus gingen wij ervan uit dat deze dan ook inbegrepen waren….
Aangezien dit onze laatste aankoopprijs was, lieten wij de fiets in orde stellen… Pas toen deze in orde was kregen wij te horen dat daar nog eens 10 euro bijkwam voor de steunwieltjes…
Wij zijn altijd tevreden geweest over Decathlon en hebben onze vorige fietsen en vele andere dingen daar steeds gekocht. Misschien vanaf nu toch vermelden als er extra dingen aan bepaalde fietsen hangen zoals steunwieltjes dat dit een … is met extra dingen en dan ook een extra meerprijs. Dit zou al een hele ontgoocheling vermeden hebben bij onze dochter. Ook de medewerkers laten meedelen (onmiddellijk ipv op het einde van het in orde brengen) dat er een meerprijs bijkomt zou ook al handig zijn! Uiteindelijk waren wij ontgoocheld en hebben wij deze fiets niet willen aankopen.

Gewenste Oplossing:

Mss in dergelijk geval toch de steunwieltjes erbij geven... ik zie nl dat fietsen redelijk worden getest... en door de ene al wat slordiger dan de andere..... de steunwieltjes kwamen ook niet meer NIEUW uit de verpakking dus waren die eigenlijk niet meer NIEUW...

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 14:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door ROBBYHERMAN