Klacht: kinderen uit huis geplaatst met leugens

op 09 februari 2017 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

de voogd heeft onze kinderen uit huis geplaatst 10 maanden terug en ons allemaal fouten om de oren gegooid en zitten liegen in de rechtbank nu hebben ze 3 van de kinderen in een gezinshuis geplaatst waar slaapkamers te kort zijn en mijn zoontje van 2 nu een kamer moet delen met mijn zoon van 8 jaar die in april 9 word en hier werden ze door uit huis geplaatst en dat ze zijden dat wij niet konden opvoeden maar wel 1 kind van de rechter terug kregen tevens houden ze de kinderen zo bij ons vandaan dat ze opeens geen bel momenten meer hebben terwijl dit elke dag was en ook is het bezoek zo geminderd van 2 keer per week 1 en half uur en is nu maar 1 keer per drie weken 1 anderhalf uur terwijl ze tegen de rechter zegen we gaan de ouders heel veel met de kinderen in contact brengen en betreken bij ze maar ze zijn boos omdat de rechter anderhalf week geleden heeft besloten dat de oudste dochter weer naar huis werd geplaats dus die woont al weer thuis maar ze beloven haar wel dat ze mag bellen met haar broertjes en zusje en daar mag logeren weekenden maar komen niks na ze heeft 2 keer in het beging face tijm gebeld en dan dorst haar broertje niet eens te praten en werd hard aan zijn arm gepakt door de gezinsmoeder en hij is bang en huilt alleen maar en zouden met verjaardagen de kinderen mee weg mogen mag ook opeens niet en daar komt bij dat ze dit doen omdat ze die oudste naar huis hebben geplaatst en ze werken ook niet samen met ons en kunnen ook niet met ze door 1 deur altijd maar ruzie met de voogd het gaat om X en Y en hadden en willen heel graag weer Z als voogd dat was ook voor de kinderen goed en ontspannen want die hebben ook steeds ruzie met de voogd en praten er niet eens meer mee hoop dat u kunt helpen en met spoed wilt kijken of we Z weer als voogd kunnen krijgen

wij zij te vrede als we Erik van der wal weer als voogd hebben en we de kinderen dagelijks mogen bellen en 2 keer per week bezoek hebben zoals het was en met verjaardagen met ze weg mogen maar Het zou Heel erg helpen dat als Z weer voogd kan worden en dat ze de kinderen allemaal een 2 de kans geven thuis bij ons dus aan de rechter aangeven dat ze allemaal naar huis mogen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht daveenmel

9 maanden geleden - wil heel graag dat de kinderen allemaal naar huis mogen van de grote baas van de wiliamschriker groep omdat ze ze uit huis hebben geplaatst en nu de oudste wel terug is geplaatst en de andere 3 nog niet en de recht heeft de oudste al terug geplaatst dus en waarom de rest dan niet verdienen alleen pubers een kan en kinderen die nog in de luiers lopen niet hoop dat u dit wilt oplossen met de baas van hun

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door William Schrikker Groep in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat William Schrikker Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

William Schrikker Groep

Heeft op 07 maart 2017 om 13:58 geantwoord

Geachte heer Van Dijk,

Hartelijk dank voor dit signaal dat u op 9 februari 2017 heeft verzonden. Wij nemen uw melding uiteraard serieus en zo snel mogelijk in behandeling. Op korte termijn nemen wij contact met u op om met u in gesprek te gaan.

Met dank en met vriendelijke groet, William Schrikker Groep

Reactie van de melder van de klacht daveenmel

8 maanden geleden - er is nog niks opgelost want ze zegen steeds dat ze het oplossen maar doen er niks mee dus graag als niet opgelost laten staan en opgelost weg halen tot ze hun afspraken nakomen

Heeft op 07 maart 2017 om 14:50 geantwoord

ze hebben nog geen contact gezocht met ons en dit doen ze elke keer zodat het lijkt dat ze goed met de klachten omgaan en ze oplossen maar gebeurt niks mee dus de zaak graag open laten staan en niet als opgelost tot dat er een oplossing is en een gesprek plaats heeft gevonden

Alle klachten die gemeld zijn door daveenmel