Klacht: Kind tussen de deur

Bozemama87 op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Beste Arriva,

Gemiddeld ga ik 2-3 keer per week met de bus, met mijn zoontje in de kinderwagen en eigenlijk altijd gaat mijn dochter van 3 mee, Die overigens altijd heel blij is want ze vind het geweldig om met de bus mee te gaan, of waarschijnlijk moet ik vanaf vandaag zeggen vond…

Vanmiddag om 15:43 stapte ik in bus 196 van Gouda naar Capelse brug, bus 8817 kwam om ons thuis te brengen, keurig op tijd dus daar gaat dit bericht niet over…

Zoals gezegd ga ik met kinderwagen dus via de grote deur, ik zet mijn wagen binnen en draai mij om, om mijn dochter te helpen om in te stappen, op dat moment doet de chauffeuse de deur dicht, waarop ik een gil geef, en door mijn tegengewicht op de deur gaat deze open, waarop de chauffeuse deze wèèr dichtdoet, opnieuw zet ik mezelf er tussen en duw mijn inmiddels ernstig geschrokken dochter naar binnen, hierbij mijzelf hardop afvragen of uw medewerker blind en doof is.
Mijn dochtertje is erg geschrokken en heeft een lijkwit bekkie, en huilerig vraagt ze aan mij waarom de mevrouw dat deed.
Halfweg wil ze uit de bus en lopen naar huis, eenmaal bij de juiste halte durft mijn dochter niet uit te stappen en ik vrees dat het vooral nog lang door haar hoofdje zal spoken, Ik hoop dat ze nog met de bus durft.

Ik vind dit echt schandalig gedrag, er kon niet eens een excuses af bij mevrouw.
Wil uw medewerker bedanken voor het verdriet en de schrik van mijn dochtet en mijn beurse rib….

Desiree Lafort-Berkouwer

Ik wil dat iets van een goedmakertje komt voor mijn dochterje van 3!

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van

4 jaren geleden - Beste Desiree, Ik heb jouw bericht op Facebook zojuist in behandeling genomen. Ik heb je daarin om nog een kleine aanvulling gevraagd zodat ik je klacht kan doorsturen om dit verder te laten uitzoeken en bespreken. We kunnen je dan ook van een terugkoppeling voorzien als we hoor en wederhoor hebben toegepast met de chauffeur. Ook namens deze weg nogmaals excuus voor het ervaren ongemak. Ik zal aan jou overlaten of je de klacht via deze weg of via Facebook wil vervolgen. Je kun de reactie achterlaten op Facebook of hier. Met vriendelijke groet, ^SH Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 08:52 geantwoord

Beste Desiree,

Omdat we geen reactie hebben ontvangen, wordt deze klacht gesloten.

^NT
Webcareteam Arriva

Bozemama87

Heeft op 07 november 2017 om 09:31 geantwoord

Geen reactie!??!! Ik wacht nog steeds op een terugkoppeling. Via facebook of hier maakt me niet uit.

Alle klachten die gemeld zijn door