Klacht: Geen Pr persoon te vinden

op 07 februari 2019 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Ik schrijf een beautyrubriek voor een tijdschrift. En nu kan ik niemand vinden die mij aan een PR persoon helpt. De winkel belt me niet terug, wat wel beloofd is. En een nr in Heerlen wat ik googlde, doet alleen administratie en kan me ook niet verder helpen.. Hoe kunnen jullie dit oplossen? Het is tenslotte gratis reclame. Er zijn genoeg cosmetica merken te vinden om een product te promnoten. Maar dit leek me een leuke gelegenheid jullie onder de aandacht te brengen.. Misschien kunnen juyllie mij helpen. Anders ga ik vanaf morgen een ander product adviseren.. Dank voor reactie, groet Manous Nelemans Visagist en schrijverbedenker MOOI MET MANOUS in ZIN-magazine.

Als iemand mij belt (0621541267) of mailt: manousnelemans@ijnet.nl met een naamtelefoonnr of emailadres van een PR persoon. Zodat ik de persfoto op kan vragen, van het product. Om in het tijdschrift te publiceren. In dit geval de eyeliner..

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maison Manous