Klacht: Verkeerd product en negeert mij nu

MamaMandy op 24 februari 2021 over KiJa handmade in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 4-2 een bestelling ontvangen.
www.kija-handmade.nl

Het ging om een op maat gemaakte raamsticker van €27,45 €4,95 verzendkosten.
De sticker was totaal niet de juiste maat. Ik heb direct contact gehad en mij is per email, zwart op wit dus, kosteloos een nieuwe juiste sticker beloofd. Na mijn akkoord heb ik niets meer vernomen. Ik heb meerdere berichten gestuurd, ook via de site en via whatsapp maar ik word gewoon genegeerd. Ik check op haar instagram en zie dagelijke nieuwe berichten dus ze is wel degelijk aanwezig.

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn geld terug. €27,45
Die sticker heeft me nu al zoveel stress gegeven die hoef ik niet meer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KiJa handmade nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MamaMandy