Klacht: KiesZon service

op 17 juni 2014 over kiesZon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19-05-2014 heeft deze firma zonnepanelen geïnstalleerd.
De panelen lijken te functioneren echter weet ik niet hoe.
Tot op heden functioneert de monitoring nog steeds niet doordat de inverter niet communiceert met de Growatt-server.
Ik heb om hulp gevraagd maar krijg dit mondjesmaat en steeds hetzelfde antwoord.namelijk het sturen van een gebruiksaanwijzing als bijlage.
Om telefonisch contact te krijgen moet ik vrij nemen en dan krijg ik te horen dat er maar 1 mijnheer is die zou kunnen helpen maar deze is afwezig of te druk.

Ik ben het zat en ik wil alleen SERVICE

Gewenste Oplossing:

Ofwel telefonisch contact bijvoorbeeld vroeg in de avond of goede oplossingen via de mail. Instellingen kan ik ook zelf wel doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over kiesZon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door vangelder24