Klacht: Pakket zoek

zuid afrika op 23 februari 2017 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
⏳ Wacht op reactie
Klanttevredenheid: 3.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf Kiala
Status Open
Datum 23 februari 2017

Een klant heeft een pakket via Kiala verstuurd, maar dit pakket is nooit aangekomen bij het Kialapunt. Ondanks het indienen van een klacht via de website en herhaaldelijk bellen, heeft de klant geen verdere informatie ontvangen en is het pakket nog steeds niet gevonden.

Mijn Klacht:

Via Kiala werd een pakket verstuurd naar mijn adres. Dit pakket is nooit aangekomen bij het betreffende Kialapunt. Ik heb mijn klacht via de website van Kiala gemeld. Maar tot op heden is mijn pakket nog niet gevonden.Verder hoor ik niets meer. Kiala Nederland neemt de telefoon niet op ondanks herhaald bellen.

Gewenste Oplossing:

Tevreden ben ik als ik het pakket ontvang met mijn reeds betaalde artikelen.

Beoordeling 3/10 star-2 (10)

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Kiala heeft inmiddels aangeboden om € 3,49 per kg te betalen, maar mijn pakket is tussen de € 45 en € 50 waard!

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM