Klacht: keukenkast niet ondieper gemaakt.

op 06 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

met verkoper doorgenomen dat de kast ondieper moest worden gemaakt.
dit was geen probleem. maar nu de kast is geleverd is deze niet vermaakt.
volgens filiaalmanager is dit ook niet gebruikelijk als je de kast zelf monteerd. de service is volgens brugman keukens al dat op de tekening staat dat dit terplekken moet worden aangepast.
ik ga er dan van uit dat dit gebeurd door brugman keukens maar bij brugman keukens denkt men hier anders over.

Als dit door brugman keukens gedaan wordt.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

10 maanden geleden - Beste meneer Tork, Ik zal zorgen dat mijn collega van de afdeling klantenservice morgen contact met u hierover opneemt. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 08 juli 2016 om 14:33 geantwoord

Beste meneer Tork,

Ik heb van mijn collega van de klantenservice vernomen dat er intussen reeds telefonisch contact is geweest. Er is afgesproken dat u de kast zelf inkort en dat wij u hier een tegemoetkoming voor geven. Ik ga er van uit dat hiermee de klacht naar behoren is opgelost.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Cor Tork