Klacht: Keukenkast

op 28 juni 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Keukenkast besteld met de afmeting 1100 breed hoogte 704 diepte 565
Wij hebben ontvangen de afmeting 900 breed hoogte 704 diepte 565
NA 2 x telefonisch kontakt met de adviseur van de vestiging Capelle aan de ijssel nog steeds geen resultaat

ALs ik de juiste maat kast krijg die ik besteld heb

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, Gezien uw klacht hebben we onze klantenservice geinformeerd om u zo spoedig mogelijk hierover te benaderen. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Reactie van de melder van de klacht Druifje54

1 maand geleden - Na bijna 2 weken nog geen resultaat. We zouden terug gebeld worden, maar hebben nog geen telefoontje van Brugman gekrijgen. Zo kunnen we de keuken nog niet plaatsen.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste meneer/mevrouw, We hebben dit direct voor u opgepakt want dit is uiteraard niet de bedoeling. Met onze klantenservice hebben we het kortgesloten en zij gaan er voor zorgen dat u uiterlijk morgen gebeld gaat worden. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 18 augustus 2017 om 11:20 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,

Van de showroom heb ik vernomen dat er reeds contact met u is opgenomen. Graag wil ik u via deze weg informeren dat wij bij ons standpunt zullen blijven. Mocht u nog verder contact wensen dan verwijs ik u graag door naar mijn collega's van de showroom.

Lucas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Druifje54