Klacht: keuken werkblad

op 01 september 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Wij hebben een ikea volledige keuken besteld. Nu blijkt de medewerker die mijn man en mij heeft geholpen het werkblad niet door te hebben gevoerd in bestelling. Nu word ons even gezegd vanuit de vestiging: Arnhem, dat we nog even €132 euro er voor moeten betalen terwijl wij al betaald hebben en ons werd gezegd dat hij het zou bestellen. (Maar dit door zijn fout nooit is doorgevoerd om te bestellen). Nu willen wij niet nog even 132 euro gaan betalen door een fout dat een ikea medewerker heeft gemaakt, maar uiteraard willen dat ze wel naar komen dat als ze zeggen we bestellen het dat dit ook word gedaan en bij de levering binnen krijgen. Onze gehele verbouwing loopt in de soep door deze taffarelen. dit gaat om ordenummer 972273337

Ik ben pas tevreden als ik geen extra kosten meer hoef te gaan betalen door hun fouten terwijl ons word verteld, ik bestel het blad voor u, deze zou dan bij de levering er bij moeten komen.
Wij zijn pas tevreden als wij het blad hebben en onze verbouwing hier door kunnen voort zetten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthiapost