Klacht: keuken verkeerd, half en niet geleverd. Fouten in offerte’s

op 28 juli 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

In het voortraject diverse technische en financiële fouten uit de offerte’s van de keuken moeten halen. Verkeerd advies voor te hoge kasten gehad. Apparatuur is zo niet en gevaarlijk te gebruiken.Hetgeen werd bevestigd door Brugman. Keuken werd in delen geleverd ipv compleet. Aannemer moet dan terug komen, op mijn kosten. Nieuwe kasten moeten kopen (met enige korting) ipv coulance. De nieuwe kasten zijn bevestigd op de mail door vestiging manger van Capelle ad IJssel maar niet besteld blijkt. Daar moet ik zelf achter komen.Na vele verzoeken om reactie op de mail en de telefoon wordt niet gereageerd. Keuken staat nu al maanden voor de helft en onbruikbaar.

Als men het fatsoen heeft contact op te nemen en met een voorstel te komen dat de juiste kasten nu alsnog op kosten van Brugman worden geleverd.
Maanden zonder keuken zitten en de extra kosten van de aannemer neem ik dan voor lief.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

11 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw Adema, Bedankt voor uw bericht. Spijtig dat u niet tevreden bent over de communicatie. Ik ga ervoor zorgen dat u hier spoedig over deze situatie wordt teruggebeld. Met vriendelijke groet, Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Alle klachten die gemeld zijn door Scheygrondlaan