Klacht: keuken van Brugman Keukens Zaandam

op 10 oktober 2016 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Wij bestelden maanden geleden een keuken bij Brugman Zaandam, overleg was na het tekenen ook al niet fijn maar dit ter zijde, afgelopen donderdagochtend geleverd maar tot mijn grote verbazing geen blad die komt morgen zeiden de bezorgers.
Maar u moet wel even afrekenen nu, ik ga toch niet voor iets betalen wat er niet is, dan nemen we de keuken weer mee!!!!!

Dus onder druk betaald min 1100,- euro voor het blad, wat veel duurder was maar je moet wat .

Vrijdag kwamen de monteurs en ik vroeg waar mijn blad was, die is er niet mevrouw we hebben een noodblad voor u op onze werkbon staat dat uw blad 13 oktober bij ons in het magazijn aankomt ( ik wist helemaal van niks geen telefoontje gehad geen mail helemaal niks).

De hele vrijdag aan het bellen geweest met de klantenservice, wat een ongeorganiseerd rommeltje is dat, niemand kon mij vertellen waar mijn blad was, uiteindelijk zei de monteur het staat te drogen in de fabriek, belachelijk de keuken is maanden van te voren besteld.

Naar onze aannemer de verkeerde tekeningen gestuurd dus al het leiding werk zat verkeerd, moest een andere monteur komen om dat op te lossen, nu zitten we met een keuken waarvan de afzuiging niet aangesloten is de vaatwasser niet werkt en de quooker het niet doet.

Vrijdag middag is er nog een monteur langs gestuurd om de afzuiging aan te sluiten die keek ernaar en zei oh nee hoor dat kan ik niet en ging weer.

Er ligt een soort vies houten plaat als aanrechtblad op en we weten inmiddels dat dat ook nog wel tot eind oktober of november zo blijft, ik kan er niet over uit dat dit allemaal zomaar kan.

Brugman moet zich echt schamen, ik woon met m’n dochter in een huis die 6 maanden zwanger is en we kunnen niet eens fatsoenlijk eten bereiden!

Wanneer alles nou precies gaat komen of gemaakt gaat worden we hebben echt geen idee, we hebben zelfs iemand van de klantenservice 26 november horen zeggen.

Als ik deze week een fatsoenlijke keuken zou hebben namelijk waar ik voor betaald heb en een excuus van Brugman die zo met mensen om gaat.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste mevrouw van Broekhoven, Dat is inderdaad een erg vervelende ervaring, ik begrijp dat u daar niet tevreden over bent. Ik ga zorgen dat u morgen gebeld wordt door mijn collega van de afdeling klantenservice. Hij zal bovenstaande met u opnemen. Met vriendelijke groet, Marcel - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 12 oktober 2016 om 15:30 geantwoord

Beste mevrouw van Broekhoven,

Ik heb een terugkoppeling ontvangen van mijn collega welke uw keukenorder in beheer heeft. Hij heeft aangegeven dat er intussen weer telefonisch contact is geweest en dat er een nieuwe datum met u is overeengekomen, namelijk 25 oktober 2016. Wij gaan er van uit dat we de keuken zo snel mogelijk 100% naar tevredenheid opleveren.

Bas - Webcare Brugman Keukens & Badkamers

Heeft op 25 oktober 2016 om 14:30 geantwoord

helaas is het inmiddels 25-10-2016 en hadden we vandaag op een mooie keuken in onze allerlaatste hoop gehoopt. Het resultaat om 7 uur vanochtend is het blad in de voortuin geplaatst. Blijkt het blad te lang te zijn en weigert de monteur dit ter plaatse op maat te maken en het te plaatsen. Kortom nog steeds een drama!!!! Schaamteloos!!!

Alle klachten die gemeld zijn door ilona van broekhoven