Klacht: Kerstbox

op 29 november 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag een folder in de bus gekregen, waar de aanbieding voor de AH Kerstbox in stond. Die bestellen we ieder jaar. Vorig jaar was het al een heel gedoe om die bestelling op een haperende website online gedaan te krijgen. Dit jaar hoeven we er al niet eens meer aan te beginnen, want de Kerstbox is uitverkocht. En dat op het moment dat de AH folder “omdat het december is” op de deurmat valt. Althans “uitverkocht” staat er op de site als je wilt gaan bestellen, wat dan ook niet meer lukt. Wel consequent, dat wel. Overigens zijn alle boxen uitverkocht, ook de bijbehorende wijnbox, die je pas op een latere datum had kunnen bestellen (sic!). Kennelijk kan deze grootgrutter het niet voor elkaar krijgen om zijn inkoop 1 maand van te voren nog aan te passen aan de vraag. Overigens vraag ik mij af hoe het mogelijk is dat het zo storm gelopen is in die paar uur dat de folder net uit is. Gelukkig waren we wel door AH gewaarschuwd met de mededeling in de folder OPOP. Lege schappen bij AH zoals in de jaren 50 in de Oostbloklanden. Jammer, maar gelukkig hebben we nog een Jumbo, Lidl en Hoogvliet in ons dorp en 2 km verderop ook nog een Aldi. Voor ons kerstdiner zijn we dus niet afhankelijk van het OPOP beleid van AH dat al een maand voor je inkopen wordt gerealiseerd. En misschien zijn we ook niet zo afhankelijk van AH voor onze dagelijkse boodschappen, want wellicht bevallen die andere winkels, waar we nooit komen ons wel als we daar onze kerstinkopen gaan doen. Jammer voor het winkelpersoneel in de plaatselijke AH. Zij stonden ons altijd vriendelijk te woord, maar misschien is dat bij die andere winkels niet anders. We hebben daar nog geen ervaring mee opgedaan. We gaan het zien.

Geen nepreklame en zogenaamde lokkertjes.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door otterloo@live.nl