Klacht: plaatsing nieuwe cv ketel na drie afspraken nog niet goed

op 08 februari 2019 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

cv ketel stuk dus geen verwarming en koud water via vestia afspraak gemaakt met Kemkens. De eerste monteur kwam niet aangezien hij te vroeg aan de deur had gestaan en ik thuis kwam op de afgesproken tijd na veel heen en weer gebel zou hij later terug komen dit is niet gebeurd. Nieuwe afspraak gemaakt, deze monteur zag er moet een nieuwe cv komen. Weer een nieuwe afspraak deze twee monteurs vonden het plaatsen iets te moeilijk. Weer een nieuwe afspraak deze monteurs konden de cv plaatsen maar wisten niet op het dak te komen, terwijl ze dit van te voren wisten van hun collegas, dus wel verwaming en warm water maar een lekkage van het dak wat allemaal op de ketel loopt, dus nu wachten op weer een nieuwe afspraak. Ik vraag mij af welke monteurs er bij dit bedrijf in dienst zijn???? Vreselijk slecht!!!!

Het is moeilijk om over dit bedrijf nog tevreden te raken. Ik ben er al drie weken mee bezig. Snelle oplossing met een perfect aangesloten cv ketel!!!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

9 maanden geleden - Geachte klant,Ik heb uw klacht met uiterste zorg gelezen en vind het heel erg vervelend dat u ontevreden bent over de gang van zaken.Graag kom ik zo snel mogelijk terug op uw vraag, daar ik desbetreffende afdeling reeds heb in geschakeld. Ik kom er bij u op terug.Met vriendelijke groet, Kemkens installatiebedrijf.

Alle klachten die gemeld zijn door verntje