Klacht: Monteur houdt zich tot 2x toe niet aan afspraak

op 08 januari 2019 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

in dec 2018 was er een afspraak gemaakt voor onderhoud aan ketel bij mijn moeder. (tussen 11.00 en 13.00)
Mijn moeder lag in ziekenhuis daarom had ik n halve verlofdag genomen zodat onderhoud kon doorgaan. Om 12.45 u n telefoontje dat 13.00 niet gehaald kon worden.
Afspraak verzet naar 8-1-2019 tussen 08.00 en 10.00 u. Weer komt monteur niet opdagen. Na tel met Kempkens blijkt dit tussen 11.00 en 13.00 u te zijn.
Weer en halve verlofdag naar de knoppen.
Daarom verzoek ik u de kosten van mijn genomen verlof (2x 4 uur) te vergoeden (Stelpost € 100)

Adres moeder Wilhelminastraat 12, 5527 AW Hapert

Gewenste vergoeding ad € 100 aan mij betalen

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 01 februari 2019 om 14:10 geantwoord

Heeft op 01 februari 2019 om 14:26 geantwoord

Ik ben helemaal niet benaderd door een leidinggevende om te overleggen voor een tegemoetkoming.
Daarom overweeg ik ook om de woningstichting in te lichten hoe Kemkens met zijn klanten om gaat.
Gr,

P Castelijns

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

9 maanden geleden - Geachte heer Castelijns, zojuist heb ik vernomen dat u benaderd bent door dhr Verbeek van het kantoor in Eindhoven. Daarom sluit ik uw klacht af.Met vriendelijke groet, Kemkens Installatiebedrijf

Reactie van de melder van de klacht PeterCastelijns

9 maanden geleden - Wederom ben ik niet benaderd door iemand van Kemkens. Lekker makkelijk om te proberen zo een klacht af te sluiten. Ik laat het hier niet bij zitten. Klotebedrijf!! Steeds afschuiven en maar hopen dat de klager de moed op geeft. Dan ben je bij mij aan 't verkeerde adres.P. Castelijns

Alle klachten die gemeld zijn door PeterCastelijns