Klacht: Drama

Tb3838 op 26 februari 2024 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Teleurstellende ervaring met Kemkens ketelbedrijf

Ik ben diep teleurgesteld in de service van Kemkens ketelbedrijf. Na meerdere keren contact opgenomen te hebben vanwege een lekkage die vijf keer in één maand tijd is opgetreden, hebben ze het probleem slechts voor een korte periode verholpen. Dit heeft geleid tot aanzienlijke schade aan mijn vloer. Ondanks mijn herhaalde klachten stellen ze nu dat het mijn fout is en weigeren ze verdere actie te ondernemen. Dit gebrek aan verantwoordelijkheid en klantgerichtheid is onaanvaardbaar. Ik raad anderen ten zeerste af om gebruik te maken van de diensten van Kemkens ketelbedrijf.

Gewenste Oplossing:

Lekkage geheel oplossen.
De schade wat vanuit de lekkage is ontstaan in mijn vloer verhelpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Bericht van Kemkens Installatiebedrijf

9 maanden geleden - Beste mijnheer/mevrouw Basan, jammer om te lezen dat u teleurgesteld bent. Uw klacht is in behandeling geweest en u heeft antwoord gehad van onze service-coördinator. De schade is ontstaan na werkzaamheden van derden. Hopende u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Helga Kemkens BV

Reactie van de melder van de klacht Tb3838

9 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Ik wil graag mijn ongenoegen uiten over de behandeling die ik heb ontvangen van uw service coördinator. Tijdens onze recente communicatie heeft hij zich zeer onvriendelijk opgesteld en kon hij mij niet voorzien van concrete feiten met betrekking tot de oorzaak van de schade. Bovendien lijkt het erop dat alle verantwoordelijkheid nu onterecht bij mij wordt gelegd, wat mij ernstig frustreert. Daarnaast had de coördinator beloofd om mij een gedetailleerd rapport toe te sturen met de redenen voor de afwijzing. Deze toezegging is echter niet nagekomen, aangezien ik het rapport nog steeds niet heb ontvangen, ondanks de belofte dat het gisteren zou worden verstuurd. Ik verzoek u vriendelijk doch dringend om het gedetailleerde rapport vandaag nog naar mijn e-mailadres te sturen, inclusief een heldere uitleg en concrete feiten. Het is van groot belang voor mij om deze informatie te ontvangen, aangezien ik van plan ben om dit rapport door te sturen naar een onafhankelijk expertisebedrijf en naar mijn rechtsbijstand. Ik hoop op een spoedige en bevredigende oplossing van deze kwestie en kijk uit naar uw reactie. Met vriendelijke groet, Talip Basan

Alle klachten die gemeld zijn door Tb3838