Mijn Klacht:
Airco aangeschaft via Kempens. Niet eens goedkoopste aanbieder, maar verkopen goed merk.
In offerteperiode werd vermeld levering in augustus, na ondertekening moesten wij diverse keren contact opnemen (uiteindelijk via verkoper) om een leverdatum af te spreken en dit werd oktober! In oktober werd airco gemonteerd helaas zonder vloeistof. Na wederom zelf tig-keer contact te hebben opgenomen werd de airco in november gevuld. Nadat monteur weg was gingen wij testen en blijkt 1 binnenunit niet goed te werken en maakt buitenunit veel geluid. Dezelfde dag via website melding gemaakt. Helaas wederom 0 response. Wel faktuur ontvangen uiteraard. Hier inmiddels 4 e-mails over gestuurd dat we voor betaling graag eerst reactie wensen te ontvangen op problemen. Maar tot op heden blijft het stil. Ook bekenden van ons hebben slechte ervaringen met Kemkens inzake een warmtepomp. We hadden beter moeten luisteren en toch voor een andere partij moeten kiezen. U bent gewaarschuwd! Monteurs zijn overigens top, maar kantoorpersoneel bijzonder slecht. En let op, je wordt nooit teruggebeld
Gewenste Oplossing:
1 Contact
2 Uitstel betalingsverplichting
3 Oplossing problemen
