Klacht: Alles verloopt slecht

Doda op 08 januari 2022 over Kemkens Installatiebedrijf in de categorie CV Ketels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Airco aangeschaft via Kempens. Niet eens goedkoopste aanbieder, maar verkopen goed merk.
In offerteperiode werd vermeld levering in augustus, na ondertekening moesten wij diverse keren contact opnemen (uiteindelijk via verkoper) om een leverdatum af te spreken en dit werd oktober! In oktober werd airco gemonteerd helaas zonder vloeistof. Na wederom zelf tig-keer contact te hebben opgenomen werd de airco in november gevuld. Nadat monteur weg was gingen wij testen en blijkt 1 binnenunit niet goed te werken en maakt buitenunit veel geluid. Dezelfde dag via website melding gemaakt. Helaas wederom 0 response. Wel faktuur ontvangen uiteraard. Hier inmiddels 4 e-mails over gestuurd dat we voor betaling graag eerst reactie wensen te ontvangen op problemen. Maar tot op heden blijft het stil. Ook bekenden van ons hebben slechte ervaringen met Kemkens inzake een warmtepomp. We hadden beter moeten luisteren en toch voor een andere partij moeten kiezen. U bent gewaarschuwd! Monteurs zijn overigens top, maar kantoorpersoneel bijzonder slecht. En let op, je wordt nooit teruggebeld

Gewenste Oplossing:

1 Contact
2 Uitstel betalingsverplichting
3 Oplossing problemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kemkens Installatiebedrijf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Kemkens Installatiebedrijf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kemkens Installatiebedrijf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kemkens Installatiebedrijf

Heeft op 20 januari 2022 om 09:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen heer / mevrouw Dankers,
Op de eerste plaats onze welgemeende excuses voor het niet goed verlopen van onze dienstverlening. Ik begrijp dat dit u erg teleurstelt. Inmiddels heeft u voor volgende week een afspraak met onze monteur en zijn planner.
Ik vertrouw erop dat hiermee de storing wordt opgelost.

Met vriendelijke groet,
kemkens

Alle klachten die gemeld zijn door Doda