Klacht: Zeer onbeschofte medewerker Bas locatie Tilburg

op 12 mei 2018 over KAV Autoverhuur in de categorie Autoverhuur

Bij het ophalen van het voertuig vond de heer mij al een vreemde vogel wat hij ook direct heeft gezegd tegen mij en waar mijn dochter van 6 jr bij stond!!!
17.53 uur belde ik netjes dat met het voertuig om de hoek en nog moet aftanken. Helaas vond Bas uw medewerker het direct nodig om geen klantvriendelijkheid of juiste service te verlenen. Direct zei 18.00 is 18.00 en gaat op slot als ik er niet ben dan gooi de sleutels in de brievenbus. Ik vind dit zeer onbeschofte uitspraak naar een betalende klant. Eenmaal binnen om 2 minuten voor 18.00 uur. Trok meneer een erg grote en mond met vervelende woorden. Klagen over de rot kinderstoel die ik bij me had. En dat ik een kul ben. En zei hij het is maar 60 euro dus ik vind jou geen belangrijke klant. Ik heb aangegeven dat hij zijn klantvriendelijkheid moet aanpassen en anders maar op cursus moet gaan. Wellicht een NPO SCORE laten toetsen. Bas verdiend een min 10.

Persoonlijke excuses voor zijn zeer onbeschofte houding en uitspraken zo wel voor de huur als na de huur.

Alle klachten die gemeld zijn door peterwelman82