Klacht: Stalker

sniedertje op 16 juli 2023 over Katja Callens in de categorie Boeken

Heb een keer wat persoonlijke informatie ingevuld met de bedoeling om meer info te krijgen over het keto-dieet, maar toen ik zag dat daar een prijskaartje aan zat, heb ik mijn informatie niet doorgestuurd maar verwijderd, wat schetst mijn verbazing dat ik dagelijks mails krijg doorgestuurd, ik heb op de knop gedrukt uit het bestand verwijderen, met als gevolg dat zij met twee emailadressen werkt om alsnog haar informatie toe te sturen, nou gaat het meteen naar mijn spam! Maar ik vind dit een bedenkelijke situatie en volgens mij is dit strafbaar.

Als ik de klachten van andere mensen lees, die zelfs nog betaald hebben, zou ik zeggen een sanctie opleggen, deze mevrouw haar email-account afpakken.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 17 juli 2023 om 08:53 geantwoord

Dag Elly,
met een eenvoudig mailtje naar mij kunnen wij jou verder helpen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

sniedertje

Heeft op 17 juli 2023 om 10:37 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Mevrouw Katja noemt mij bij mijn voornaam, ik zou haar nu persoonlijk moeten benaderen, ik wil dat zij mijn emailadres verwijderd en dat mevrouw!!!!! de knop aanzet zodat mensen die bagger van haar kunnen stoppen. Mocht dat niet lukken dat ga ik een andere weg volgen, ik ben nu duidelijk hoop ik. Als zij mij bij mijn voornaam noemt, dan heeft zij ook mijn emailadres, denk erom haal mijn email uit jouw baggerbestand.

Bericht van Katja Callens

8 maanden geleden - Dag Elly, we kunnen hier jouw emailadres, naam en adresgegevens zien, omdat je die opgegeven hebt op deze pagina. Om je verder te kunnen helpen verzoek ik je vriendelijk ons te mailen. Deze pagina is niet van ons, en niet officieel. We horen graag van je. Groet Katja

Reactie van de melder van de klacht sniedertje

8 maanden geleden - Verwijder mijn email-adres uit uw bestand

Alle klachten die gemeld zijn door sniedertje