Klacht: Oplichting

Mariannefranken op 22 juni 2024 over Katja Callens in de categorie Boeken

In navolging op mijn vorig bericht en meer onderzoek. Eenmalig iets voor 1 euro en vervolgens zo nu blijkt 9 x per kwartaal 33,00 afgeschreven voor helemaal niets!! LET OP MEENSEN!!! DURE les voor onopletendheid en kleine lettertjes. Al email gestuurd, en bank ingelicht. Let op! Pure oplichting, zo zou ik geen geld willen verdienen. Schaamteloos!!!

9 x 33,00 betaald voor lucht....Hoor graag uw voorstel

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Katja Callens

Heeft op 24 juni 2024 om 11:05 geantwoord

Dag Marianne,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je contact met ons opnemen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien. Grote kans overigens ook dat onze mail daar is terechtgekomen. Heb je daar al gekeken?

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mariannefranken