Klacht: Onterechte incasso gestart

Marja van Houten op 03 juli 2022 over Katja Callens in de categorie Boeken

Ik heb op 1 mei een digitaal afvalboek met bijlage gekocht bij Katja Callens en dat via internetbetaling overgemaakt. Ik heb zeker geen abonnenment genomen en geen toestemming gegeven voor een automatische incasso. Toch is er ingaande juni een automatische incasso gestart. Die heb ik gestorneerd en haar dat gemeld. Nog geen reactie.

ik wil een bevestiging dat de automatische incasso wordt stopgezet en dat dit ook daadwerkelijk gebeurt.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 03 juli 2022 om 12:35 geantwoord

Dag Marja,

Met een eenvoudig mailtje naar mij kun je het abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected]

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Marja van Houten

Heeft op 03 juli 2022 om 13:19 geantwoord

alle nu bij herhaling gezonden mails aan bovengenoemde adressen komen onbestelbaar terug met deze melding van google: [email protected]
(ultimately generated from [email protected])
host gmail-smtp-in.l.google.com [142.250.102.26]
SMTP error from remote mail server after end of data:
550-5.7.1 [162.215.10.133 19] Our system has detected that this message is
550-5.7.1 likely suspicious due to the very low reputation of the sending
550-5.7.1 domain. To best protect our users from spam, the message has been
550-5.7.1 blocked. Please visit
550 5.7.1 https://support.google.com/mail/answer/188131 for more information. g6-20020a056402090600b004356c0d7435si10536698edz.508 - gsmtp

Alle klachten die gemeld zijn door Marja van Houten