Mijn Klacht:
Op 11 september 2024 is bij Katja Callens een Ketogeenplan besteld voor een periode van 6 maanden met een digitaal boek ter waarde van € 45,97. Er was geen enkele aanwijzing dat dit een abonnement zou zijn.
11 maart 2025 is abonnementsgeld van de bank afgeschreven voor een volgende periode van 6 maanden, terwijl er geen abonnement afgesloten is.
Er was bij het aangaan van de overeenkomst en in de periode daarna op geen enkele wijze gecommuniceerd dat dit een abonnement zou zijn en is ook niet in de papieren terug te vinden.
De term die bij de eerste betaling gebruikt werd, is: Jouw Ketogeen Afslank Plan 6m
Verder geen enkele aanwijzing dat het een abonnement zou zijn.
Gewenste Oplossing:
De bank heeft opdracht gekregen om het bedrag terug te storten en heeft dat inmiddels gedaan.
Er is een mail naar Katja Callens gestuurd met de mededeling dat er geen abonnement was aangegaan, dus per 11 maart 2025 is het Ketogeen plan gestopt.
Tevens is haar gezegd het voor mij niet bestaande abonnement te stoppen.
Zij ging daarmee niet akkoord en schreef dat het eerder opgezegd had moeten zijn en zegt dat er voor de komende 6 maanden betaald moet worden.
Ik wil dat zij geen aanspraak maakt op de tweede betaling en de overeenkomst als een eenmalige transactie beschouwd en niet als een abonnement.
