Klacht: Geen abonnement

Juliska Ratkai op 03 juli 2022 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo.
Ik heb in april voor 3 mnd betaald.1 malig
En nu zag ik dat er weer 33euro is afgehaald.heb geen abonnement genomen.en nooit toestemming gegeven

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 03 juli 2022 om 12:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Juliska,

Met een eenvoudig mailtje naar mij kun je het abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected]

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Alle klachten die gemeld zijn door Juliska Ratkai