Klacht: Citroen Sapkuur

KatMad op 24 juli 2021 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had 16-7-21 een Citroen Sapkuur van €27,- besteld.
Daar zou ik dan 4 bonusgidsen bij krijgen.
Daarbij kon ik ook 3 Organica Labs boekjes bij bestellen voor de prijs van €9,79 wat ik dan ook gedaan heb.
Ik had dus €36,79 betaald.
Voor deze 3 boekjes kreeg ik een link, dus die kon ik downloaden.
Maar voor de Citroen Sapkuur kreeg ik alleen een mail dat ik het kon bestellen, ZONDER een link!
Ik heb 3x een bericht gestuurd naar verschillende e-mail adressen, maar ik krijg gewoon géén antwoord.
Wèl steeds nieuwe aanbiedingen voor andere producten.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze me een link voor de Citroen Sapkuur opsturen, of mijn geld, €27, - terug betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 25 juli 2021 om 19:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Kathy,
even ter verduidelijking, we hebben je meerdere keren gemaild, maar blijkbaar zie je onze mail niet. Ik verzoek je vriendelijk om eens een kijkje te nemen in spamfolder of andere ongewenste folders. Grote kans dat je de mailtjes daar terugvindt.

Zo niet, stuur me dan nog eens een mail naar [email protected] met uitleg en betaalbewijsjes. We helpen je graag verder.

Groet Katja

Alle klachten die gemeld zijn door KatMad