Klacht: Automatische afschrijvingen

ArieJ8 op 06 mei 2025 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zie net dat er meerdere malen een bedrag van € 29,95 is afgeschreven door: PAYPRO CLIENTGELDEN
Omschrijving: MLDT Ltd. – Organico.
Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven, heb één keer iets aangeklikt over een Keto dieet en daar vervolgens nooit iets mee gedaan.

Ik heb ook nooit iets toegestuurd gekregen voor het geld wat ik betaald heb.
Nu zie ik dat er al meerere malen datzelfde bedrag is afgeschreven.
Ik wil graag mijn geld terug, kan dat?

Gewenste Oplossing:

Automatische afschrijving stopzetten en terugbetaling van afgeschreven geld van afgelopen maanden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Katja Callens

Heeft op 06 mei 2025 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Arie,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je contact met ons opnemen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ArieJ8