Klacht: Automatische afschrijving

Machteld Van den Eede op 24 januari 2023 over Katja Callens in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er is 14,97 euro automatisch van mijn rekening gehaald zonder dat ik ergens een abonnement bij haar heb .

Gewenste Oplossing:

Geld teruggave

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 25 januari 2023 om 08:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dag Machteld,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je een abonnement stopzetten. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Alle klachten die gemeld zijn door Machteld Van den Eede