Klacht: Automatisch geld geincasseerd

Saskiavd op 26 augustus 2023 over Katja Callens in de categorie Boeken

Blijkbaar ben ik onbewust bij het kopen van een boek een abonnement aangegaan. Ik zag dit pas toen er voor de tweede keer 33 euro bij mij is afgeschreven, deze hebben gestorneerd. Met de eerdere afschrijving kon dit niet meer aangezien dit te lang geleden was. Ik heb een antwoord ontvangen dat ik mij af kan melden. Dit heb ik gedaan ondanks dat ik mij nergens voor had aangemeld. Vervolgens ontvang ik een betalingsherinnering. Als ik alle andere klachten hier lees, is dit een duistere organisatie.

Ik wens geen betalingsherinneringen meer te ontvangen.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Katja Callens

Heeft op 26 augustus 2023 om 13:46 geantwoord

Dag Saskia,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je contact met ons opnemen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien.

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

Saskiavd

Heeft op 26 augustus 2023 om 15:06 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Dit is een standaard bericht. Ik heb reeds een mailtje gestuurd en toch een betalingsherinnering ontvangen omdat ik de betaling (de tweede) heb gestorneerd.

Alle klachten die gemeld zijn door Saskiavd