Klacht: Annulering MDP VIP Coaching gebruikmaking van herroepingsrecht zoals in Algemene Voorwaarden

op 24 januari 2019 over Katja Callens in de categorie Boeken

op 19 januari 2019 boeken aangeschaft Mentale Dieetplan, alsook MDP VIP Coaching. Na lezen plan van aanpak ontdekt dat dit programma voor mij niet gaat werken, veel te strikt, te strakke lijn om te volgen. Op 22 januari per email verzoek tot annulering gestuurd. Wel antwoord met daarin de vraag om emailadres te sturen. Direct weer email gestuurd met verzoek tot annulering onder gebruikmaking van herroepingsrecht zoals deze organisatie dat weergeeft in hun Algemene Voorwaarden (binnen 14 dagen – ik verzocht dit met 3 dagen). Ik krijg ondanks iedere dag een nieuwe email te sturen met verzoek om bevestiging geen antwoord meer.

Met antwoord van deze organisatie, dat zij mijn annulering bevestiging en mijn MDP Coach bijdrage van 9,97 euro terugstorten een geen nieuwe bedragen meer gaan afhouden.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Katja Callens

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Katja Callens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door W Van Eeden