Klacht: Abonnement?

Regina-58 op 01 juni 2024 over Katja Callens in de categorie Boeken

1 keer wat besteld bij keto dieet voor 29,75 en nu zou er weer dat bedrag van mijn rekening worden afgeschreven maar dat gaat niet door want ik heb geen abonnement afgesloten en wil dan ook nooit meer iets van u ontvangen en betalen.
Groet R. Sikkens

Dat ik niets meer hoef te ontvangen en betalen.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Katja Callens over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Katja Callens in behandeling genomen

Katja Callens

Heeft op 02 juni 2024 om 13:19 geantwoord

Dag Regina,
met een eenvoudig mailtje naar mij kun je contact met ons opnemen. Mijn emailadres is [email protected] (kopieer en plak dit emailadres) of eventueel [email protected].

Stuur me dus gewoon een mailtje en we lossen het meteen op. Ik hoor graag van je. En houd eventueel je spamfolder in de gaten mocht je geen antwoord in je inbox zien. Grote kans overigens ook dat onze mail daar is terechtgekomen. Heb je daar al gekeken?

Met vriendelijke groeten,

Katja Callens

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Katja Callens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Regina-58

Heeft op 03 juni 2024 om 10:16 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

De oplossing is goed ,maar de advertentie is dus misleidend want ik wou het eenmalig en geen abonnement

Alle klachten die gemeld zijn door Regina-58