Klacht: Kastje naar de muur

op 27 augustus 2016 over Phone House in de categorie Telecomwinkels

Ik kwam voor een display probleem in de winkel en mijn telefoon werd opgestuurd, deze kwam terug zonder dat het probleem verholpen werd. Bij de 2e keer werd het probleem verholpen, dus ik dolblij. Alleen bij het opstarten van de telefoon constateerde ik een vlekje in het beeld, wat waarschijnlijk bij de vervanging ervan gecreëerd is, aangezien dit er eerst nog niet zat. Tevens ontdekte ik dat nu ook mijn GPS niet meer werkte. Dus het ene defect werd verholpen, maar ik kreeg er 2 andere voor terug, dus terug naar de Phonehouse Doetinchem, zij vertelden mij dat dit om een ander probleem ging en ik dus nog geen nieuw toestel kreeg en dat het dus weer opgestuurd moest worden. Toen ik de reparatiebon kreeg, stond dezelfde klachtomschrijving van de vorige klacht beschreven, dus gaf ik dit aan. De verkoper vertelde mij dat hij dit nog wel even zou aanpassen, dus op goed vertrouwen verliet ik de winkel. Ik kon het product volgen via een track&trace en constateerde na 2 weken dat hij teruggestuurd werd naar de winkel, omdat er geen defect geconstateerd was, ook stond hier nog steeds dezelfde klachtomschrijving. Bij terugkomst in de winkel, heeft mijn vriendin mijn telefoon afgehaald, zij vroeg wat er nou precies mee gedaan was en als het defect zich nog steeds voordeed, wat er dan gedaan zou worden. Het personeel van de Phonehouse in Doetinchem reageerde hier weer geïrriteerd op en wilden haar niets vertellen, omdat ze dit zogenaamd al met mij hadden besproken, dit vond ik zeer klantonvriendelijk. Bij thuiskomst was het defect dus nog steeds aanwezig. Terug naar de winkel kwam het personeel geïrriteerd op mij over en ik voelde alsof ze mij meer irritant vonden dan dat zij mij wilden helpen. Nu hebben zij een zogenaamde ticket aangemaakt, zodat phonehouse met Sony in conclave gaan, wat te doen voor mij. Ik heb nu wel mijn eigen telefoon in bezit, maar met 2 defecten, hierdoor gebruik ik nu een leentoestel uit mijn eigen sociale omgeving. Na 2 weken belde ik voor de status van dit proces en werd afgewimpeld met ‘we hebben nog niks gehoord, u zult nog even moeten wachten’, terwijl ik dan zou verwachten dat ze een telefoontje plegen om na te gaan wat de status van dit proces is. Al met al is het nu eind augustus, terwijl mijn eerste reparatiezending dateert van 27 juni. Ik heb dus na meer dan 2 maanden nog steeds geen deugdelijk product, terwijl ik mijn telefoon zelfs nog verzekerd heb. Ik snap dat het repareren niet alleen met de Phonehouse Doetinchem te maken heeft, alleen de klachtenafhandeling van de Phonehouse Doetinchem schiet naar mijn idee tekort. Wat nu te doen?

Binnen nu en een week een duidelijk antwoord wat er gaat gebeuren m.b.t. mijn telefoon (Lees een nieuw toestel). Na zo'n lange tijd kan de Phonehouse Doetinchem zich ook van haar beste kant laten zien, door mij een nieuw toestel te geven en het probleem in een later stadium afhandelen met de leverancier en/of reparatiecentrum.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Phone House

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Phone House nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Huib89