Klacht: Kast wordt keer op keer niet gelevrd

op 08 augustus 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week op marktplaats een grote keukenkast gekocht. HubHub (onderdeel van Post.nl) heeft deze opdracht aangenomen. Bij de opdracht heb ik de exacte maten doorgegeven en ook opgegeven dat de kast naar de tweede verdieping moet. Hier heb ik ook extra voor betaald. Hubhub heeft de kast vrijdag 4 augustus opgehaald in Goes. Omdat ie zo groot was zijn de pootjes eraf gehaald zodat de kast in zijn geheel in de bus kon. Inmiddels heeft HubHub de opdracht doorgegeven aan Extra@home en deze zouden de kast maandag 7 augustus leveren op mijn adres. Ik heb de hele dag vrij genomen en ik krijg keurig in de ochtend de melding dat deze tussen 8 en 11 geleverd zou worden, vervolgens krijg ik een sms hierover en nog een sms dat de chauffeur over een half uur bij me is. Na een uur krijg ik een sms dat ik niet thuis was dus dat de kast niet geleverd is. Dat kan niet want ik was thuis, dus ik heb gelijk gebeld. Aan de telefoon krijg ik te horen dat de kast niet mee gegaan is en dus nog op het depot staat. Snel een afspraak gemaakt voor de volgende dag, dinsdag 8 augustus. Dus ook deze dag vrij genomen. In de ochtend krijg ik weer een mail dat de chauffeur tussen 9 en 12 bij mij is. Wederom krijg ik ook een sms met dezelfde tekst en op de site staat het nog preciezer vermeld, nl dat de chauffeur tussen 10.40 en 11.10 bij mij is. Omdat ik het niet vertrouw bel ik naar extra@home en blijkt dat de kast weer niet mee is omdat ie te groot is en uit elkaar gehaald moet worden. Levering gaat dus vandaag weer niet lukken. Wat betekent dat ik een derde dag vrij moet nemen. Ik ben zelfstandige en loop dus nu drie dagen geld mis. Daarbij heb ik betaald om de kast naar de tweede verdieping te brengen, terwijl deze nu uit elkaar wordt gehaald en dus in de lift kan. En heb ik straks een kast in stukjes. Ik weet echter nog steeds niet wanneer de kast komt.

Als de kast zsm zonder beschadigingen in zijn geheel in mijn huis staat.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 18 augustus 2017 om 16:42 geantwoord

Beste mevrouw Woudstra,

Bedankt voor uw bericht.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste datum is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. Wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door heleen.woudstra