Klacht: kassa

op 24 juni 2017 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Bij Hema Leerdam op 16-7-2016 was ik hier bij de kassa geweest ik wilde mijn artiekelen afreken toen heb ik nog een hele strijd moeten voeren over een product wat die kost omdat er een verkeer prijs kaartje bij hang dat is als 1 klacht hang de juiste informatie bij de juiste producten eenmaal afgerekend heb ik dit thuis gepast dit was niet goed kwa maat dus ben ik gelijk terug gegaan om het terug te brengen ik had expres klein geld mee genomen zo dat ik brief geld terug kreeg en de winkel klein (winkels lopen altijd te zeuren om klein geld) dus ik zei tegen dat meisje zal ik er 1,10 bij geven dat is makkelijker nee hoor hoeft niet ik maar ik vind dat wel makkelijker als dat dat klein geld waarop dat meisje reageerde ja nou en ….. euhmm pardon zo praat je niet tegen klanten dus zei geef al de kleine geld ik loop naar de die avond eindverantwoordelijke ik vertel dit en zei wissel het klein geld voor brief geld maar het feit dat het meisje niet eens terug kan tellen en het zo in je handen gooit is ook al niet echt klant vriendelijke ik ben ook wel beetje helemaal klaar met hema Leerdam en vind ze zeker niet klant vriendelijk !!

een goede 3 weken daar voor ook bij hema Leerdam kocht ik daar iets voor mijn familie toen had ik geen klein geld en toen zei die vrouw ik heb geen geld terug dus als u de rest van klein geld als fooi wil geven want mijn leidinggevende is druk bezig en kan geen wissel geld brengen pardon zo is zeg je niet!!

ik hoop dat iedereen nu begrijp waarom ik klaar ben met hema leerdam

ik ben tevreden als die kassa meisjes (allemaal) gewoon het geld terug kunnen tellen en ook doen
en ik vind een cadeau bon van 10euro ook wel op ze plek.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door AVE1