Klacht: kassa

op 26 juni 2016 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na afrekenen bleek iets in de aanbieding volledig gerekend te zijn. Van 1 artikel alarm button niet verwijderd te zijn . 1 artikel 2 x aangeslagen te zijn en 1 artikel totaal niet. Leuk dus bij weggaan uit winkel het alarm afgaat en je als een dief apart genomen word. Denk dat de cassierres minder met elkaar moeten praten maar meer met klant

Gewenste Oplossing:

Meer aandacht voor klant door cassierres .
Dit was de eerste keer dat mij dit bij decathlon gebeurde en dit was in rotterdam.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 31 juli 2017 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Bedankt voor je bericht.
Wij hebben helaas niest gedaan via de website klacht.nl. Wij gaan er vanuit dat de klacht is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kan de klacht gemaild worden aan klantenservice@decathlon.nl. Onze excuses voor het ongemak

We gaan er vanuit je zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen je nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door J Terlouw