op 25/10/2020 heb ik een betaling gedaan via uw diensten van 39.96 € op reeingBE49 0013 576 8571 voor verlenging van Kasperskyi anti-virus (toen in promotie) met referentienummer 890725669559 Tot op vandaag nog steeds geen nieuwe inloggegevens gekregen voor die verlenging. Kunnen... Lees meer

Vastgesteld dat er op 9/12/2019 39,99 euro van mijn rekening gehaald is door Kaspersky ( zonder mijn toestemming en zonder het me doorsturen van een activeringscode ), graag zou ik het voorgenoemde bedrag terug op mijn rekening krijgen. Lees meer

Ik heb mijn Kaspersky in februari 2020 willen verlengen via de site die aangeboden werd door Kaspersky Er stond gewoon in mijn account VERLENGEN. Maar ik kon de betaling NIET doen, ik werd naar een ander site geleid om... Lees meer

met deze laat ik weten dat er tweemaal 39,99 euro afgehaald is voor de betaling van 1 product een eerste maal op 4 september en een tweede maal op 14 september dus totaal 79,98 euro in totaal .... Lees meer

Op 11 juni heb ik op het Nr: Be 62 5490 0371 0161 betaling gedaan van 44.99 voor verlenging van mijn antivirus nu krijg alle dagen bericht dat mijn antivirus verloop hoe komt dit dat dit nog niet in orde... Lees meer

Hallo, ik zie dat er via mijn mastercardnr 44,90 afgetrokken is maar dat is een abonnement dat wij niet meer gebruiken ik gebruik nl 1 met 10 abonnementen samen Zou dat mogelijk zijn om te liquideren Mvg Greta Mijn nr. 5398 5313 6710 3465 Lees meer

Op 3 januari 2018. 11.20 uur heb ik een 'antivirus ' gekocht voor 1 jaar en betaald. € 39,99 een maand later krijg ik een melding'dat de licentie verlengd moet worden' . Dit houdt in dat er weer betaald moet worden. Ik... Lees meer

Op 3 januari 2018. 11.20 uur heb ik een 'antivirus ' gekocht voor 1 jaar en betaald. € 39,99 een maand later krijg ik een melding'dat de licentie verlengd moet worden' . Dit houdt in dat er weer betaald moet worden. Ik... Lees meer

iK KAN BIJ DE ABNAMRO BANK MET GOOGLE CHROME NIET MEER INLOGGEN. DIT HEB IK VERSCHILLENDE KEREN BIJ kASPERSKY GEMELD , MAAR NU ZEGGEN ZIJ DAT MIJN KLACHT IS GESLOTEN TERWIJL HET NIET IS OPGELOST. TELKENS KOMEN NIEUWE VRAGEN OM B.V. SCHERM... Lees meer

Ik heb dit jaar op mijn rekening gemerkt dat ik mijn verlengde abonnement bij Kapersky antivirus dubbel moest betalen. Aangezien dit via een kredietkaard is gebeurd, ging dit via domiciliëring. Ik eis dit bedrag dus terug. Lees meer
