Klacht: Karig assortiment

op 03 oktober 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Aangezien de consumentenbond aangaf dat de afdeling vleeswaren er zo goed uitkwam op een Zaterdag om 13.00 uur naar Hema Lelystad geweest. Het aanbod was minimaal en de meeste schappen leeg. Een week later nog eens geprobeerd echter het zelfde. Niets aangevuld en slecht een oud pakje gewatteerde lever wat er niet uitzag.Dan maar een Hema worst meenemen dachten wij.Helaas lagen er nog maar 3 waar anderen al met hun handen aangezeten hadden.Niet zo fris dus.Teleurgesteld het Hema restaurant ingelopen om z.g aktie koffie met gebak te nemen. Er was geen gebak aanwezig.Slecht 3 aangesneden stukjes van iets anders .Dit is altijd hetzelfde hier .Een struktureel Hema probleem dus. Niets op tijd aanvullen hoewel het pas eind van de morgen is.Logisch dat het niet goed gaat met de Hema.Slecht management en veel klanten ,ook wij, haken af.

Een winkel en restaurant hoor je toch aan te vullen anders verkoop je steeds minder en klanten haken af. Eind van de dag is nog voor te stellen maar niet s'morgens al om 11.00 uur. En als je iets als aktie aanprijst moet het er wel zijn.
Advies is management huiswerk over doen.Wij hebben dit probleem ook al in andere vestigingen ervaren zoals Dronten,Harderwijk en Almere buiten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Em Waterman