Klacht: Karcher tuinpomp gp 70 mobile

op 01 september 2015 over Redcoon in de categorie Internetshops - Elektronica

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen wij vorig jaar de pomp hebben gekocht kregen we deze al direct kapot toe en hebben we deze dan ook direct moeten terug sturen naar redcoon. Deze hebben ons toen ook geen nieuwe gegeven maar deze pomp gerepareerd daar ze zogezegd geen andere ter beschikking hadden voor ons. Een jaar later, nu de volgende zomer, weer opnieuw kapot, pomp die regelmatig gewoon stilviel, na een halfuur of een uur gedraaid te hebben. Opnieuw dus opgestuurd, meer dan een maand al aan het wachten op onze pomp. Voorstel gedaan van een nieuwe pomp te kunnen krijgen of een alternatief, aangezien we dus ook nu ons vertrouwen volledig kwijt zijn in deze pomp en binnenkort verloopt de garantieperiode en zijn de kosten voor ons. Geen gehoor naar gehad.

Gewenste Oplossing:

Alternatieve pomp of geld terug

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Redcoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Redcoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Redcoon

Heeft op 07 september 2015 om 16:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Kellywils290915,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Vervelend dat u een klacht heeft over uw aankoop.
Uw eerste pomp is onder garantie voor u omgeruild, wij hebben u hier een vervangend artikel voor verzonden.

De reparatie van de tweede pomp is inmiddels afgerond, deze is reeds aan u retour verzonden.

Wij gaan ervan uit dat uw klacht hiermee is verholpen.

Met vriendelijke groet,

Saskia namens het redcoon webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Kellywils290915