Klacht: kappotte telefoons

op 02 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

hierbij wil ik even mijn verhaal doen,

al jaren lang bij u abbonee wat altijd goed is gegaan tot ik met een klacht van mijn nokia c7 naar de winkel in goes ben gegaan,

deze telefoon was kapot en hebben ze voor mij opgestuurd en deze (gemaakt)..

na nog geen week gebruik was deze nogmaals niet in orde 4 keer is deze zelfde kappotte telefoon opgestuurd geweest door jullie

en deze een lange tijd ook nog eens kwijt is geraakt bij jullie en toch na enige tijd gelukkig weer is gevonden kregen we eindelijk sinds augustus 2011

in mei dit jaar een alternatieve telefoon de nokia n 8 wat heel jammer is want,

ik heb toen der tijd mijn abbonoment verlengt met 2 jaar met toen die tijd een mooie telefoon (deze vervang toestel nokia n 8 telefoon kreeg ik in goes mee in een raar vies zakje met wat kabeltjes beetje raar vinden jullie niet) en wat heb ik nu, jawel weer een kappotte telefoon de nokia n 8 heeft het nog geen 2 weken gedaan en deze macheerd ook niet zoals het moet, na vele telefoon gesprekken met jullie en hele lange wacht tijden en veel 45 centjes per minuut kwijt te zijn geweest en nog steeds…een kappotte telefoon wil ik even dit verhaal aan jullie versturen.

Ze hebben beloofd 4 weken geleden een lijstje via de mail met de nieuwste telefoons op te sturen en dan mocht ik er 1 uit zoeken die ik maar wilde, Na zeker 5 dagen te hebben gewacht op die geweldige mail, nogmaals gebeld met jullie ik had namelijk deze mail niet ontvangen, zeggen jullie oh ja meneer u kunt kiezen uit nou ja 3 telefoons nou ik zal u vertellen het waren best oude telefoons wat heel jammer is, omdat ik natuurlijk zo blij was dat er eindelijk een medewerker van u hier achteraan ging na de zoveelste keer, heb ik over mijn hart gestreken en er in mee gestemt om dan toch maar die oude htc te nemen eigenlijk te gek voor woorden, nou het mooiste is die htc nou ik wacht er al 2,5 week op en ik heb nog altijd niets hier in huis? mijn geduld is nu op! ik ben er min of meer helemaal klaar mee, wat een service van jullie sorry dat ik dit zeg maar ik hoop dat u mij volkomen begrijpt. Deze week woensdag 27 juni heb ik weeeeeeer gebeld van hallo word deze nog opgestuurd of hoe zit dat …. ?? ja meneer hij komt naar u toe ..nou ik ben benieuwd het is nu zaterdag nog steeds niks gezien. maar nu vind ik dat ik recht heb om uit 1 van de nieuwste telefoons er 1 uit te mogen zoeken ik heb al zoveel aan jullie betaald en al ellende sinds augustus 2011 (bijna een jaar lang) met telefoontjes en zeker al 6x naar de vodafone winkel in goes gemoeten speciaal voor jullie nou dit is dan 60 kilometer heen en terug is ook niet niks he hoop ik dat ik wat op schiet

dat u mij eindelijk kan vertellen van meneer we komen u tegemoed u mag wat ik heeeeeel graag zou willen de samsung galaxy 3 op komen halen of nog beter hij gaat aanstaande maandag op de bus en hij komt direct naar u toe!!!! nou dan spring ik een gat in de lucht!!!!!!!

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste johanhar, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 06 september 2012 om 12:46 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door johanhar