Klacht: Kapotte zijbalk in matras

op 15 november 2017 over Swiss Sense in de categorie Bedden

Matras zijkant was zichtbaar ingestort. Klacht begin september telefonisch meerder malen gemeld en na meerdere mails en telefoontjes kwam eind oktober de service monteur. Hij vertelde aan mij dat de zijbalk in de matras stuk was en dat er een nieuw matras voor geleverd zou worden.
Bed was in december 2016 aangeschaft, met de garantie dat ik minstens tien jaar met dit bed kon doen.
Ik kocht voor 2000 euro dit bed, geen extra’s gewoon goede matrassen. (zo werd mij overtuigd in de winkel)
Nu baal ik verschrikkelijk dat een matras nu al stuk bleek te zijn maar sterker nog ik ben totaal verbouwereerd dat ik vandaag vernam dat ik moet betalen voor het nieuwe matras.
Afschrijvingskosten hanteren ze! Totaal belachelijk want omdat zij een matras leveren dat niet voldoet aan de eisen en al stuk is, moet ik nu betalen?!!

Daar ben ik niet mee akkoord gegaan en dat betekend dat mijn matras niet omgeruild zal worden. Ik zit dus met een kapotte zijbalk in matras, ingestort matras en kan alleen tegen betaling omruilen omdat er al bijna 3 jaar op gelegen is….
Nou ja omgekeerde wereld van garantie hier!
Tevens werd ik verschrikkelijk onbeschoft te woord te staan aan de telefoon bij de service afdeling, echt ongemanierd.
Nooit meer een bed van Swiss Sense dus!! Wat een oplichterij zeg!

Als het matras is zoals die hoort te zijn. Zonder ingestorte zijkant.
En als men bij de klantenservice fatsoenlijk met mensen om gaat.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Swiss Sense over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht patvoltijn@gmail.com

5 maanden geleden - Sorry abusievelijk schreef ik dat het bed in december 2016 is aangeschaft, dat moet zijn 2014z Zou nu bijna 3 jaar jong zijn. Excuses hiervoor.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Swiss Sense in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Swiss Sense een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Swiss Sense

Heeft op 22 december 2017 om 14:12 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door patvoltijn@gmail.com