Klacht: Kapotte wasmachine

op 05 september 2018 over Peters Witgoed in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Mijn ouders hebben Peters-witgoed ingeschakeld voor een reparatie aan hun wasmachine. Zonder overleg heeft de monteur dure onderdelen in de machine geplaatst. Mijn ouders moesten ook ter plekke betalen. Ze werden echt onder druk gezet door de monteur om naar de bank te rijden en extra geld te pinnen. Nu blijkt de wasmachine nog niet te werken. Nog een 2de monteur geweest en nog steeds werkt hij niet. nu willen mijn ouders hun geld terug €358, maar ze willen maar €257, terug betalen. Maar ook dit bedrag hebben mijn ouders nog steeds niet terug ondanks meerdere beloftes tot terugbetaling We zijn nu 2 weken verder en nog steeds geen geld. Als we ze bellen zeggen ze, we maken het nu over. Maar nee.. Mijn ouders zijn al op leeftijd en zijn hier echt door in de war. Ze zitten al 4 weken zonder wasmachine omdat ze pas een nieuwe kunnen kopen als ze hun geld terug hebben.

Als we het volledige bedrag terug hebben

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Peters Witgoed over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Rinkel