Klacht: Kapotte wasdroger

Fransenans op 29 maart 2018 over Whirlpool in de categorie Electronica - Wasmachines

Op 12-02-18 de klacht gemeld bij Whirlpool dat de droger niet meer werkte, zit nog in de garantie periode.
Monteur zou komen op 20-02-18 die afgebeld de monteur was ziek, volgende afspraak gepland op 21-02-18 monteur komt langs en on state erdoor dat er een nieuwe printplaat in moet, moet worden besteld, vervolg afspraak ingepland voor 03-03-18 op deze dag afgebeld onderdeel was nog niet binnen, nieuwe afspraak op 07-03-18 printplaat geplaatst maar nu blijkt ook de trommel scheef te zijn, onderdeel besteld en een vervolg afspraak voor 28-03-18deze afspraak wordt ook weer afgebeld onderdeel is nog niet binnen vervolg afspraak nog onbekend.
Reactie klantenservice, de spullen komen uit Italië en wij moeten niet denken dat ze voor 1 ding een vrachtauto laten rijden, als ik in China iets bestel is het eerder binnen dan bij Whirlpool.

Als het naar behoren wordt opgelost

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whirlpool

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whirlpool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door