Klacht: Kapotte vaatwasser

op 12 augustus 2018 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Vanaf de aankoop van onze enastaende vaatwasser drie jaar geleden alleen maar ellende gehad. Via Ikea een drie keer een monteur op bezoek gehad. Een keer heeft een monteur een en ander vervangen zonder dat dit tot een goede oplossing leidde. Omdat het mij ook nog extra geld heeft gekost, heb ik buiten Ikea om monteurs op bezoek laten komen die ook niet tot een oplossing kwamen. Opvallend was wel dat elke monteur met een eigen verhaal kwam van wat er niet goed zou zijn en een eigen interpretatie had van de problemen en eventuele oplossingen. Koop je een hartstikke dure vaatwasser, zit je met troep opgescheept. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet gewoon een merkmachine heb aangeschaft. Het probleem is nu dat ik geen extra geld meer wil investeren in een inferieure machine dus wel genoodzaakt ben om een nieuwe vaatwasser te kopen.

Ik zou tevreden zijn als Ikea zijn verantwoordelijkheid neemt en de vaatwasser herstelt of vervangt door een die het wel doet.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rennes