Klacht: kapotte telefoon van 2 weken oud niet vervangen

op 23 mei 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

wij hebben 2 weken geleden ons abonnement met 2 jaar verlengt
we kregen een samsungs6 die betaald wordt in de prijs van het abonnement .echter de telefoon liep regelmatig zomaar vast zonder enige reden,sinds gisteren is hij helemaal niet meer op gang te brengen
dus wij terug naar de winkel maar de verkoper die eerder zo attent was bij de koop was nu niet meer zo hulpvaardig
hij kreeg de telefoon ook niet aan de gang pakte een soort van contract waar hij tot onze verbazing schreef :geen koopcontract dus onderaan stond een bericht dat wij het toestel terug moesten nemen!

wij willen ten eerste een vervangend toestel immers het abonnement loopt door en dan nog hij wil het toestel opsturen om te repareren en wij zijn dus(volgens hem) 2 weken helemaal voor niemand te bereiken!
dit vind ik zo onklantvriendeijk en beslist onaanvaardbaar
ik ben van plan om juridische stappen te ondernemen en of naar de pers te gaan hiermee.verder staat er onderaan in het contract dat wij eventueel financieel aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de kosten van de reparatie plus! onderzoekkosten wat ik wil is een nieuwe telefoon en vergoeding voor de tijd dat wij geen 4 g hebben gebruikt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht peter vermeulen

11 maanden geleden - goed nieuws .ook al trekt Vodafone zich zogezegd niets aan van klacht .nl en hebben zij een oplossings percentage van 0 % toen ik de klacht eenmaal geplaatst had en dit aan de klantenservice gemeld had vloog onze kapotte telefoon door de vele stadiums van hun dynafix reparatieservice en ondanks dat de winkel een reparatietijd van 2 weken noemde en de klantenservice zei dat dit wel erg snel zou zijn werden wij 8 dagen nadat de telefoon door mij was ingeleverd voor reparatie gebeld dat hij gerepareerd en wel klaarlag om opgehaald te worden in de winkel ik ben dus zeer tevreden over klacht.nl en de klacht is hierbij dus opgelost waarvoor nog dank

Alle klachten die gemeld zijn door peter vermeulen